A beszerzés, mint szakma, egy speciális terület bármely vállalat életében. A rosszul felépített és működtetett beszerzési szervezet számos felesleges problémát tud okozni, például magas költségeket, elhúzódó folyamatokat, belső konfliktusokat, rossz minőségű termékeket és szolgáltatásokat, melyek mind rontják a vállalat versenyképességét és piaci megítélését, reputációját. 

Azon vállalatvezetők és beszerzési vezetők, akik felismerik a beszerzési területben rejlő lehetőségeket, nemcsak a felsorolt problémákat orvosolják, hanem jelentős fellendülést tudnak adni vállalati eredményeiknek. Az átgondoltan, tudatosan, szakmai és digitális alapokon felépített és működtetett beszerzési szervezet lehetővé teszi, hogy a működéshez szükséges termékek és szolgáltatások megfelelő időben és mennyiségben, megfelelő költségszinten álljanak rendelkezésre a vállalat számára.

Ezenfelül olyan értékrendeket helyez előtérbe, mint az agilitás, az innováció, az ügyfélközpontúság és a szakmaiság. Egy ilyen beszerzési szervezet a vállalat hatékonyságát, pénzügyi eredményét és piaci szerepét jelentősen megnöveli.

 

Szakmai csapatunk a következő területeken nyújt támogatást azon vállalatok számára, amelyek vállalati eredményeiket és beszerzési hatékonyságukat növelni szeretnék. Kiemelt szolgáltatásaink közé tartozik a beszerzési területre vonatkozó digitalizációs és robotizációs projektek vezetése, a beszerzés teljeskörű végrehajtása outsourcing modell keretében, illetve a közbeszerzés.

 

 

Ez az oldal a SPEEDPAGE weboldal készítővel készült